مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

دنیای قبل و بعد از بودن نی نی ما

24روز گذشت.

1391/10/14 18:11
نویسنده : مامان مینا
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیس دل مامان. خوبی خوشگلم.چه کارا می کنی. الان چند سالته که داری این مطلب رو میخونی. به هر حال .چند تا عکس جدید برات دارم.

عشق من شما الان 24 روزت و از روز اول خیلی تغییر کردی .بزرگ تر شدی و یه کم قویتر.دوستت دارم عشق من. نگاهت که میکنم سرتا پا شوق  می شم.تازه وقتی میخندی که دیگه هیچی. از خوشی ذوق مرگ میشم.میدونی شما الان میخندی نه توی خواب .بلکه به من خنده خوشگلت رو نشون میدی.خیلی خیلی خوشحال وسرمست میشم از خنده قشنگ و نازت.همیشه برام بخند گلم.وقتی میخندی اگه دردی داشته باشم از یادم میره .بوس بوس بوس

اینا کادوهای خوشگل خاله میتراست .حسابی سنگ تموم گذاشته.3 تا عکس اول رو خاله میترا جون هدیه داده.مرسی خاله جون (از طرف مهبد بود)

این لباس خوشگل رو که الان تنت کردم رو مامان آنیسا جونی هدیه داده .دستتون درد نکنه خیلی بهش میاد.

این لباس رو هم دوست خودم معصومه جان هدیه داده.خودش نی نی داره که هنوز 2 ماه مونده تا بیاد بیرون.ایشالله سالم باشن هر دوتاشون.

این پولها  هم هدیه های( پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها، عمه منصوره، خاله مریم، مامان آوینا گل و دایی مهدی عزیز ) هستند. دست همگی درد نکنه .میره توی بانک برای آینده شما.

اینم عکسای خوشگلت با لباسی که مامان آنیسا جون دادند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نرگسی
14 دی 91 13:20
عزیز دلمممممممممممممممممممم ...
مامانی درسا
18 دی 91 3:14
عزیزمی چقده بچه ها زود بزرگ میشن ...... مینا چون تا چشم بهم بزنی میشه یه آقا مثل متین ....زنده باشی گلی


آره قربونت برم. به یه چشم به هم زدنه.
مامان امیرعلی جیگر
23 دی 91 18:39
جانمـــــــــــــــتچه بزرگ شده...هزار ماشالا.
چه لباسای خوشکلی.
یه عالمه پول هم که جمع کردی تو این گرونی


آره دیگه.کاشکی بدرد بخوره
مامان علی مرتضی
30 دی 91 0:05
سلاااااااااااااااامفدای مهبد جونم بشم ماشالله بزرگ شدی خاله چ لباس قشنگی چ بهت هم میاد عزیزم،ختنه کردنت هم مبارک انشالله بسلامتی زود زود خوب بشی گلم


مرسی گلم.