مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دنیای قبل و بعد از بودن نی نی ما

43 روزه شدی....

1391/11/4 21:57
نویسنده : مامان مینا
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوی مامان .شما الان 43 روز از عمر قشنگت میگذره و داری هر روز خواستنی تر میشی .تپل تر هم میشی .لپای خوشگلت داره اویزون میشه و از همین الان دوست دارم بخورمت .وقتایی که میخندی که دیگه نگو خیلی ماه میشی .نازو جیگر و خوردنی. دوست دارم بچلونمت .بعضی وقتا اینقدر قربون صدقت میرم که حس میکنم که اگه زبون داشتی میگفتی مامان بسه دیگه.خوب چیکار کنم نمیشه زیاد بوست کنم آخه صورت ماهت زود جوش میزنه و من دلم نمیخواد از الان جوش دار بشی واسه همین مجبورم که بیشتر از حد قربون صدقت برم بلکه یکم خالی بشم. آخه تو خوشگل من ، عسل من، موش کوچولوی منی، تاج سر منی، عشق منی ، هر چی بگم کم گفتم .جدیدا خواب شبت خیلی باحال شده از ساعت 8 که میشه غر میزنی که مامان بیا بهم شیر بده میخوام بخوابم .بعد که خوب سیر شدی .میشه ساعت 9، از 8 تا 9 3 بار شیر میخوری.بعد به خواب عمیق میری و تا ساعت 11 که خودم بیدارت میکنم تکون نمیخوری و مثل یه عروسک توی گهوارت راحت میخوابی. قربونت برم که انقده مظلوم و با نمک میخوابی که حد نداره.بعد که بیدارت میکنم نگاهت اینقدر قشنگ میشه که حد نداره .دوست دارم به جای شیر دادن بهت زل بزنم ، ولی نمیشه.

خاله میترات اومد و برای شما و متین لباس یه شکل خرید که خیلی باحالو ناز.

ببین چه ناز خوابیدی معصوم معصوم.

اینم آقا پسر خوش تیپ ما.

اینم یه نوع خواب شیرین دیگه

اینم لباس متین که تن شما شده

متین بالایی و شما هم عکس پایینی هستی

اینم از شما با لباس بافت جدیدت .ولی خیلی سرحال نبودی نشد عکس خوب بگیرم.بعدا دوباره عکس خوشگل ازت میگیرم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

عرفان خان
4 بهمن 91 22:25
سلام مهبدجان 43روزگیت مبارک ... خوش تیپ خان ... به منم سر بزن و خوشحالم کن



چشم در اولین فرصت
عرفان خان
4 بهمن 91 22:26
سلام دوست جونم ... وبلاگ نازی داریا ... دست مامان نازت درد نکنه ... خودتم که از خوشگلی حرف نداری!!!! میای با هم دوست شیم ... پس لطفا لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم ... البته اگه مایلی با هم دوست شیما ؟؟؟؟؟؟
FARIBA
4 بهمن 91 23:03
چقدر لباس بافتش قشنگه.مبارکش باشه


مرسی
الهه مامان یسنا
6 بهمن 91 0:34
وای خدا چه ناز شده این موچول... چه لباسش خوشمله. مبارک باشه


مرسی خاله جون. چشماتون قشنگ میبینه
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 3:44
کوچولوی نازممممممممممم 43 روزگیت مبارککک
البته با تاخیرررررررر


ممنون
مامان هدیه
16 بهمن 91 9:46
چی بگم خوشگلی دیگه
چشم نخوری ایشالا


شما خیلی لطف دارید
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:12