مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

دنیای قبل و بعد از بودن نی نی ما

15روزگی

1391/10/4 18:59
نویسنده : مامان مینا
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته کوچولوی خودم .حالت چطوره مامانی.خوبی عزیزم؟

امروز شما 15 روزت شد و من برای چکاب بردمت مرکز بهداشت. تا نوبتمون بشه شما کمی غرغر کردی و بهونه گرفتی .بعد رفتیم پیش پرستار و قدو وزنت رو اندازه گرفت .وزنت 3کیلو و900 گرم شده بود البته با لباس .خداروشکر بقیه مسائل هم خوب بود و شما مشکلی نداشتی .ان شالله که همیشه سالم باشی.دیگه از امروز باید قطره آ د مصرف کنی.

شما هم مثل همه کوچولوها ددری شدی. با این که زیاد بیرون نبردمت ولی اگه در حال گریه کردن باشی و من بهت بگم که گریه نکن داریم میریم ددر و ببینی که لباس تنت میکنم سریع ساکت میشی.ای شیطون.

عزیزم دوستت دارم اندازه یه دنیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 19:37
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
محمد
8 دی 91 16:36
شادباشیدوسلامت


ممنون
مامان امیرعلی جیگر
12 دی 91 14:54
زرنگ شدیا
پسرت بزرگ شده حسابی پس.ببوسش.
متین دوسش داره؟حسودی که نمیکنه؟



باشه حتما.
آره دوستش داره.گاهی هم حق خودشو میخواد دیگه
نرگسی
12 دی 91 17:59
ماشالله عزیزمممممممممممم