مهبدمهبد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

دنیای قبل و بعد از بودن نی نی ما

روز تولد تو

1391/10/4 18:53
نویسنده : مامان مینا
802 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                        

سلام سلام...... صد تا سلام. به روی ماهت عزیزم. خوش اومدی .با قدمات شادی دوباره اوردی.ایشالله همیشه شاد باشی و سالم .عزیز دلم. کوچولوی من. عشق من .ماه من .میدونی چقدر منتظر اومدت بودم .حالا خوشحالم که پیشمی و میتونم لمست کنم .ببوسمت و وتا میتونم نگاهت کنم .فقط نمیتونم بچلونمت .آخه خیلی ماهی دوست دارم بخورمت .ولی نمیشه خب....

بریم روز تولد شما. که 20 /91/9 دوشنبه هفته پیش بود. همه کارها رو انجام داده بودم و وسایل لازم رو از شب قبل حاضر کرده بودم و منتظر صبح بودم که برم بیمارستان .باید ساعت 6 صبح اونجا می بودم .شب رو با استرس خوابیدم. صبح هم از ساعت 5 دیگه خوابم نبرد .5/30 صبح حاضر شدم و با بابایی و عزیز و البته داداشی که بیدارش کرده بودم تا ببرمش خونه عمه راهی شدیم .داداش رو به عمه سپردیم و رفتیم بیمارستان .توی بیمارستان تا ساعت10 توی اتاقی که گرفته بودیم منتظر نشستیم .هی در اتاق باز میشد ولی دکتر نبود .کسای دیگه که شامل پرستارها و دکترهای دیگه بودند میومدند و سوال میپرسیدند تا دلت بخواد.دیگه کلافه شده بودم که بالاخره ساعت 10/30 بود که یه پرستار اومد دنبالم .از مامانم خداحافظی کردم و با بابایی راهی اتاق عمل شدم آخه بابا جون هم میتونست پیشم باشه.خلاصه که شما ساعت 5 دقیقه به 11 متولد شدی و وقتی صدای قشنگت رو شنیدم و از دور صورت ماهت رو دیدم از شدت خوشحالی هم لرزیدم و هم گریه کردم.بعد بابا اومد پیشم و کنارم موند تا شما رو بهمون نشون بدن. وقتی پیشم اومدی صورت قشنگت رو چسبوندن به صورتم.داشتی گریه میکردی که این کار باعث شد که تا زمانی که کنارم باشی اروم بشی.وای که لحظه شیرینی بود که دوست نداشتم تموم بشه ولی چه میشد کرد باید میرفتی تا اقدامات لازم رو برای راحتیت انجام بدن.تا دیدار دوبارمون که توی اتاق بود خیلی برام طولانی گذشت ولی اومدی پیشم و دیگه فقط برای یه آزمایش کوچولو و بردن به حموم از کنارم رفتی ولی زود برگشتی و تا الان خداروشکر صحیح و سالم کنار مایی. من .بابایی و متین دادش گلت .خیلی خیلی خوشحالیم تو پیش ما هستی .دوستت دارم اندازه یه دنیا.

حالا بریم سراغ عکسای خوشگلت توی ادامه مطلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ماني مسافر كوچولو
29 آذر 91 19:39
سلا م سلام
وايييييييييييييييي ني ني تازه
تولدش مبارك باشه خاله جون چقدر با حاله ني ني تازه ولي عكساش نيس خاله اي كاش ميشد ديد تازه عكس داداش هم بزار ني ني دختره يا پسره


سلام .برید ادامه مطلب عکساش هست.نی نی پسره.
هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 22:27
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نرگسی
29 آذر 91 22:28
سلام مامانیییییییییییییییییییییییییییی .. تبریک تبریک تبــــــــــــــــــــــــــــــــریک عزیزم .. قدمش مبارک باشه دوستم .. وواییییییییییییییی خدا چقدر بانمک و دوست داشتنیه .. هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس ..


مرررررررررررسی
نرگسی
29 آذر 91 22:31
ای جونم مهبد گلییییییییییییییییی مامانی اسمش هم خوشگلهههههههههه آخه ..


مامان علی مرتضی
30 آذر 91 0:23
سلام ماشالله چ نانازه ولی بعضی جاها ازش بد عکس گرفتیم خیلی رفتین تو صورتش،اون عکس ک با لباس آبی خیلی قشنگه وعکس بعدش خوردنیه ،یکی از همین عکسای خوشکلو بزار توی معرفی وب ک صورتش خوب مشخص باشه ببخشید دخالت کردم


مرسی عزیزم. این حرفا چیه.منم عکس با لباس آبیشو خیلی دوست دارم.
مامان هدیه
2 دی 91 20:16
سلام اقا مهبد خوش اومدی به دنیا
ایشالا که اجازه میدی شمارو لینک کنیم اقا کوچولو


ممنون.حتما.اجازه ماهم دست شماست.
مامان یسنا
4 دی 91 22:57
مسافر کوچولو خوش اومدی عزیزممممممممممممممممممم


مرسی خاله جون.